Timemanagement


Ik ren altijd achter de feiten aan. Mijn aktiepuntenlijst groeit alleen maar. Blijft je agenda overvol en hou je te weinig tijd over voor “het echte werk”. Door timemanagement of beter gezegd zelfmanagement leer je prioriteiten bepalen, te plannen en doelen te stellen.

Je krijgt inzicht in datgene wat je belemmert om effectief om te gaan met je tijd en gaat hier verandering in brengen. “doe ik wel de goede dingen in plaats van: doe ik de dingen goed” is een steeds terugkerende vraag die je in deze training gaat beantwoorden.

Na de training:

  • Ga je meer ontspannen en effectiever werken
  • Wordt je je  bewuster van je manier van werken
  • Ga je effectiever met je tijdrovers om zodat deze verdwijnen
  • Weet je wat je doelstellingen zijn en kan je u prioriteiten stellen
  • Kan je “nee zeggen,delegeren en omgaan met deadlines

Bovenstaande training is illustratief en wordt in overleg samengesteld.